Shop.atvyko.lt turi teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles. Pirkėjui apsiperkant Parduotuvėje, taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo momentu (nurodomos prie užsakymo).
Pirkėjui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymą Shop.atvyko.lt, jeigu jis nėra susipažinęs su Parduotuvės Taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, jog Pirkėjas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes, jis patvirtina savo pritarimą Taisyklėms varnele pažymėdamas „Susipažinau ir sutinku su taisyklėmis ir privatumo politika“. Tais atvejais, kai Pirkėjas iš dalies ar visiškai nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo elektroniniu būdu Shop.atvyko.lt. Priešingu atveju laikoma, kad Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su visomis Parduotuvės Taisyklėmis.
Shop.atvyko.lt atleidžiama nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į jam teikiamas rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Parduotuvės Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
II. Užsakymo pateikimo sąlygos
Pirkėjas, apsilankęs Parduotuvės internetiniame puslapyje, pasirenka jam patinkančias prekes, šiuo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis
Suformavus prekių krepšelį, Pirkėjas turi pasirinkti pristatymo būdą ir suvesti duomenis, būtinus Pirkimo-pardavimo sutarčiai tarp jaukuskampas.lt ir Pirkėjo sudaryti bei Pirkėjo pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, telefono numerį, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės. jaukuskampas.lt patvirtina, kad Pirkėjo pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
Pirkėjas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo jaukuskampas.lt el. parduotuvėje būdų: Lietuvos bankų interneto bankininkyste, bankiniu pavedimu arba mokėjimo kortele.
Pirkėjas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinkantys jo pageidavimus. Jis turi galimybę pataisyti klaidingus duomenis prieš išsiunčiant užsakymą jaukuskampas.lt. Pirkėjui suteikiama galimybė koreguoti asmeninius duomenis, būtinus prekių pristatymui. Pirkėjui nesuteikiama galimybė patvirtinti užsakymo iki to momento, kol jis pažymi, jog yra susipažinęs ir sutinka su jaukuskampas.lt Parduotuvės Taisyklėmis.
Pirkėjui patvirtinus užsakymą, jis perduodamas jaukuskampas.lt Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna jaukuskampas.lt. Nuo to momento laikoma, jog tarp Pirkėjo ir jaukuskampas.lt yra sudaryta Pirkimo-Pardavimo sutartis. Tačiau ši sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai jaukuskampas.lt gauna patvirtinimą iš Pirkėjo pasirinkto banko apie atsiskaitymą už prekes (išskyrus atvejus, kai pasirenkamas atsiskaitymas po prekės pristatymo). Kai atsiskaitoma grynaisiais kurjeriui pristačius prekes arba kortele paštomate, jaukuskampas.lt prievolė vykdyti Sutartį kyla nuo to momento, kai Pirkėjas patvirtina savo užsakymą jaukuskampas.lt Parduotuvėje.
Pirkėjui pateikus užsakymą, jaukuskampas.lt sistema automatiškai atsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei Pirkėjo pateikti duomenys.
Pirkėjo pateiktas užsakymas saugomas jaukuskampas.lt duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.
Visais atvejais laikoma, jog Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir sutinka su visomis jaukuskampas.lt el. parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
Sutartis sudaroma lietuvių kalba ir jai jai taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai ir Lietuvos teismų jurisdikcija.
III. Prekių kokybės garantija
9.1. Prekėms galioja jų gamintojo suteikta kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas, kurių konkretus terminas ir kitos sąlygos, įskaitant sąlygas garantijos netaikymui, nurodomos tokių Prekių aprašymuose, ant Prekės pakuotės arba kartu su Prekėmis pateikiamose garantinėse knygelėse. Jeigu tam tikroms Prekių rūšims gamintojo kokybės garantija nėra pateikta, tokioms Prekėms galioja dviejų metų garantija kuri neapriboja ir nevaržo Pirkėjų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę Pirkėjams nustato LR CK.
9.2. Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės Prekę savo pasirinkimu turi teisę:
9.2.1. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti Prekės trūkumus; arba
9.2.2. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke; arba
9.2.3. reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti Prekės kainą; arba
9.2.4. vienašališkai nutraukti Sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą Prekės kainą.
9.3. Pirkėjas supranta, kad Tinklapyje pavaizduotų Prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realių Prekės formų, spalvos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo įrenginio techninių savybių. Dėl to, tuo atveju, jeigu Jums reikėtų išsamesnės informacijos, patarimo ar nurodymų dėl mūsų Prekių, prašome kreiptis tiesiogiai į Pardavėją el. paštu parduotuve@atvyko.lt
V. Apmokėjimas
1. Pirkėjas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš jaukuskampas.lt Parduotuvėje nurodytų būdu:
Naudodamiesi Lietuvos bankų interneto bankininkystės paslaugomis;
Grynais pinigais prekes pristačiusiam kurjeriui;
Paprastu bankiniu pavedimu į vieną iš mūsų sąskaitų (prieinamas tik juridiniams asmenims);
Įmonė pasilieka teisę keisti mokėjimo būdus arba apriboti galimybę atsisakityti tam tikrais būdais.
2. Jeigu Pirkėjas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes ir prekių pristatymą atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Pirkėjo užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik jaukuskampas.lt gavus apmokėjimą už prekes (išskyrus atvejus, kai pasirenkamas atsiskaitymas po prekės pristatymo).
3. Jeigu Pirkėjas pasirinko apmokėjimą už prekes po prekės pristatymo, užsakytos prekės Pirkėjui išsiunčiamos tik po to, kai su Pirkėju susisiekiama ir įsitikinama, kad užsakymas yra tikras ir prekės pristatymo adresai yra teisingi.
4. Pirkėjui, daugiau nei tris kartus grąžinus visas pirktas prekes, įmonė pasilieka teisę apriboti nemokamo pristatymo galimybę ir atsiskaitymo už prekes atsiėmimo vietoje galimybę.
5. Pirkėjui, daugiau nei tris kartus neatsiėmus prekių iš paštomato, įmonė pasilieka teisę apriboti nemokamo pristatymo galimybę ir atsiskaitymo už prekes atsiėmimo vietoje galimybę.
VI.Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. 6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. 6.3. Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas kurjeris. 6.4. Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje Lietuvoje prekes pristatysime per 1 – 3 darbo dienas. 6.6. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. 6.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. 6.8. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. 6.9. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
Prekių grąžinimas
Pirkėjas per 30 (trisdešimt) dienų turi teisę pranešti Pardavėjui apie savo norą atsisakyti Pirkimo – pardavimo sutarties ir grąžinti Prekę, išskyrus LR Civiliniame kodekso 6.228 straipsnio numatytas išimtis, bei atgauti sumokėtus pinigus įskaitant pristatymo išlaidas. Pirkėjas tokiu atveju apmoka tiesiogines Prekės grąžinimo Pirkėjui išlaidas.
Pirkėjas, norintis pranešti apie Pirkimo – pardavimo sutarties atsisakymą, tai padaryti gali elektroniniu paštu nurodytu šių taisyklių pabaigoje
Atkreipiame Pirkėjų dėmesį, kad grąžinimui ir keitimui nėra priimamos individualiai pritaikytos prekės ir dovanų čekiai.
Pirkėjas yra atsakingas, kad grąžinama Prekė būtų švari, su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalioje pakuotėje, nebūtų dėvėta ar kitaip naudota, dėl ko gali sumažėti Prekės vertė.
Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, o Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam Prekės vertės sumažėjimui, tokį veiksmą pagrįsdamas ir pateikdamas Pirkėjui išaiškinimą.
Pardavėjas, gavęs gražintą Prekę ir įvertinęs jos būklę, išrašo Kreditinę sąskaitą ir grąžina Pirkėjui už Prekę gautą apmokėjimą nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų.
12. Baigiamosios nuostatos 12.1 Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visi su Sutartimi susiję ar dėl jos vykdymo, pažeidimo, nutraukimo ar negaliojimo kilę ginčai, pretenzijos ir nesutarimai sprendžiami derybų keliu. Jeigu susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 12.2 Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl įsigytos prekės Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt). 12.3 Pirkėjas, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į Pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, dėl ginčo sprendimo turi teisę kreiptis į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage 12.5 Norėdami informuoti Pardavėją apie Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių pažeidimą, turėdami klausimų, pretenzijų ar jei Jums reikalinga Pardavėjo pagalba dėl Prekių pirkimo-pardavimo taisyklių aiškinimo ar jų taikymo, prašome kreiptis el. paštu parduotuve@atvyko.lt. Į Jūsų paklausimus, gautus raštu, atsakysime per 7 kalendorines dienas nuo paklausimo gavimo dienos.